Nicolaj D. Jepsen Photo

Maritime Billeder & Data

CSCL ATLANTIC OCEAN – IMO 9695145 på vej til Gdansk d. 08/09-2020

CSCL ATLANTIC OCEAN – IMO 9695145 på vej til Gdansk d. 08/09-2020 fra Zeebrugge i Belgien.

Navn: CSCL ATLANTIC OCEAN
IMO: 9695145
Byggeår: 2015
Kaldesignal: VROE2
Længde: 400 m.
Brede: 58 m.
Dybgang: 13,1 m.
Flag: Hong Kong
Værft: Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. / Ulsan
Byggenr.: 118969
Tonnage: BRT 188638
TEU: 19000
Ejer: CSCL ATLANTIC OCEAN SHIPPING
Rederi: China Shipping Container Lines Co., Ltd.

Hoveddata

Billede

null

IMO
9695145
MMSI
477967800
ENI
Kaldesignal
VROE2
Hjemhavn
Hong Kong
Pennant
Egenskab
Ultra Large (ULxx)
Klasse
Byggeår
2014
Byggepris
Stenfiskernummer
Kontrolnummer
Havnekending Nr.
Register
HKG
Ophugget

Dimensioner

Længde
386.26meter
LOA
399.64meter
Bredde
0
Bredde Ext.
58.6meter
Højde
0
Dybgang
16meter
Dybde
30.5meter
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Bredde Brovinger
0
Servicefart
0
Fribord
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
0
Deplacement
0
Rækkevidde
0

Skrog

Værft
Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. / Ulsan
Skrog nr.
2698
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
Transmission Main propulsion acts directly on the propellershaft Starter Type Compressed air direct One Main Engine(s) Year of Manufacture 2014 Manufacturer Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. Engine & Machinery Division Model 12S90ME-C9.2 Type Diesel engine, two stroke Power 56800 kW Main Engine Rated Speed 84 min-1 12 Cylinder, Diameter / Stroke 900 mm / 3260 mm Propeller(s) 1 Propeller(s), Type Solid propeller, aft Propeller Revolution 84 min-1 Electric Installation(s) 1 Plant 6600 V with 5400 kVA 1 Plant 6600 V with 5400 kVA 1 Plant 6600 V with 5400 kVA 1 Plant 6600 V with 5400 kVA 1 Plant 450 V with 438 kVA 2 Plants, each 24 V with 55 Ah 1 Plant 24 V with 200 Ah 2 Plants, each 24 V with 200 Ah 1 Plant 24 V with 400 Ah 2 Plants, each 110 V with 40 Ah 1 Plant 192 V with 24 Ah Generators / Batteries 4 Main generators, each 5400 kVA 1 Emergency generator 438 kVA 1 Battery for Other purpose 200 Ah 2 Batteries for Start emergency engine, each 200 Ah 1 Battery for UPS Radio 200 Ah 1 Battery for Other purpose 200 Ah 2 Batteries for Other purpose, each 55 Ah 2 Batteries for Automation, each 40 Ah 1 Battery for UPS Navigation 24 Ah One Boiler(s) Manufacturer Alfa Laval Qingdao Ltd. Year of Manufacture 2014 Boiler Type Steam boiler, oil fired Max. allow. working pressure 9 bar Heating Surface 45.7 m2 One Boiler(s) Manufacturer Alfa Laval Qingdao Ltd. Year of Manufacture 2014 Boiler Type Steam boiler, exh.gas heated Max. allow. working pressure 9 bar Heating Surface 1218.0 m2 Compressed Air Receiver(s) 2 Receivers, each 16500 liters, 33 bar 1 Receiver 500 liters, 33 bar 1 Receiver 40 liters, 9.9 bar 1 Receiver 2000 liters, 7.7 bar 1 Receiver 350 liters, 7.7 bar
Effekt
56800KW
HK
Design Max Hastighed
23knob
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstofforbrug
0
Propeller
Propeller Type
Bovpropeller
Bovproller Effekt
Hækpropeller
Hækpropeller effekt
0
Ror
Stabilisator
Generatorer
Nødgenerator
Kedler
Kedler Type
Landstrøm
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Tovværk
Tovender

Management

Rederi

China Shipping Container Lines Co., Ltd.

Rederi IMO
Ejer

CSCL Atlantic Ocean Shipping Co., Ltd.

Ejer IMO
Klassifikations selskab
China Classification Society (IACS)
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Forsikrings selskab
The West of England Shipowners
Station

Kapacitet

Dødvægt
184320tons
Bruttotonnage
188638tons
Nettotonnage
86434tons
Displacement
0
Lastrum
Containere TEU
19000
Container 14mt
Kølecontainere
Gods kapacitet
Pæletræk
0
Person kapacitet
31
Besætning
Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Sæder
Kahytter med balkon
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
Trailere
Lanemeter
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Lighters
Rute

Tanke

Tank Kapacitet
Balasttanke
0
Balasttanke
0
Brændstoftanke
0
Brændstoftanke
0
Smøreolie
0
Smøreolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Frisk Vand
0
Frisk vand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0

Udstyr

Udstyr
Radar
Strømforsyning
Elevator
Swimmingpool
Spabad
Solarium
Restauranter
Barer
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Redningsveste
0
Hoved Slæbewire
Ben
Ben Længde
0

Historik

Tidligere navne
Tidligere ejere
Tidligere Rederier
Tidligere Ruter
Tidligere Hjemsteder
Tidligere Flag
Tidligere Kaldesignal
Tidligere MMSI
Gudmor
Søsterskibe
Bestilt
06/05/2013
Første Stål Skåret
Kølstrakt
09/06/2014
Søsat
Prøvetur
Prøvetur
Leveret
29/04/2015
Døbt
Døbt Sted
Jomfrurejse
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter
Horn

Næste Post

Forrige Post

Efterlad en Kommentar

© 2021 Nicolaj D. Jepsen Photo