Nicolaj D. Jepsen Photo

Maritime Billeder & Data

HAV TUNA – IMO 9084487 losser i Korsør d. 28/03-2020

HAV TUNA – IMO 9084487 losser i Korsør d. 28/03-2020

Navn: HAV TUNA
IMO: 9084487
Byggeår: 1993
Kaldesignal: SEAGB
Længde: 88 m.
Brede: 12 m.
Dybgang: 3,7 m.
Flag: Antigua & Barbuda
Værft: DAMEN SHIPYARD GORINCHEM –  GORINCHEM, Netherlands
Byggenr.: 10353200
Tonnage: BRT 1960
Ejer: HAV COASTERS AS
Rederi: HAV SHIP MANAGEMENT NORRUS AS

Hoveddata

Billede

null

IMO
9084487
MMSI
304717000
ENI
Kaldesignal
V2QU8
Hjemhavn
St. Johns
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
1993
Byggepris
Stenfiskernummer
Kontrolnummer
Havnekending Nr.
Register
ATG
Ophugget

Dimensioner

Længde
88meter
LOA
88meter
Bredde
0
Bredde Ext.
13meter
Højde
0
Dybgang
4.64meter
Dybde
6.5meter
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Bredde Brovinger
0
Servicefart
8.2knob
Fribord
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
0
Deplacement
0
Rækkevidde
0

Skrog

Værft
DAMEN SHIPYARD GORINCHEM - GORINCHEM, NETHERLANDS
Skrog nr.
10353200
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
Machinery: * Total Power: 1089 kW * Transmission: main propulsion acts through gear on the propellershaft * Starter type: compressed air direct ------------------------------------------- Main engine: * 1 x 4 stroke Deutz MWM Motoren-Werke Mannheim AG model SBV 6 M 628 - Power: 1089 kW - Main Engine Rated Speed: 900 min-1 - 6 Cylinder, Diameter/Stroke: 240 mm/280 mm ------------------------------------------- Electric Installations: * 1 Plant 380/ 220 V with 100 kVA * 1 Plant 380/ 220 V with 100 kVA * 1 Plant 380 V with 63 kVA ------------------------------------------- Generators * 2 Main generators, each100 kVA * 1 Emergency generator 63 kVA ----------------------------------------- Compressed Air Receivers * 2 Receivers, each: 125 liters, 30 bar ----------------------------------------- Propeller: * 1 x fixed pitch propeller, type: solid propeller, aft - Propeller Revolution 230 min ----------------------------------------- Bow thruster: * 1 x transverse thruster: 220 kW, forward ----------------------------------------- Stern thruster: no ---------------------------------------- Rudder: 1
Effekt
1089KW
HK
Design Max Hastighed
11.6knob
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstofforbrug
0
Propeller
Propeller Type
Bovpropeller
Bovproller Effekt
Hækpropeller
Hækpropeller effekt
0
Ror
Stabilisator
Generatorer
Nødgenerator
Kedler
Kedler Type
Landstrøm
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Tovværk
Tovender

Management

Rederi

GDANSKA ZEGLUGA – GDANSK, POLAND

Rederi IMO
Ejer

GDANSKA ZEGLUGA – GDANSK, POLAND

Ejer IMO
Klassifikations selskab
DNV GL (IACS)
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Forsikrings selskab
Assuranceforeningen Gard - Norway
Station

Kapacitet

Dødvægt
3036tons
Bruttotonnage
1960tons
Nettotonnage
977tons
Displacement
0
Lastrum
Containere TEU
158
Container 14mt
Kølecontainere
Gods kapacitet
Pæletræk
0
Person kapacitet
8
Besætning
Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Sæder
Kahytter med balkon
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
Trailere
Lanemeter
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Lighters
Rute

Tanke

Tank Kapacitet
Balasttanke
1467.1m3
Balasttanke
0
Brændstoftanke
0
Brændstoftanke
0
Smøreolie
0
Smøreolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Frisk Vand
0
Frisk vand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0

Udstyr

Udstyr
Radar
Strømforsyning
Elevator
Swimmingpool
Spabad
Solarium
Restauranter
Barer
Tender
Ankerkæde længde
412.5meter
Ankerkæde diameter
34
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Redningsveste
0
Hoved Slæbewire
Ben
Ben Længde
0

Historik

Tidligere navne
Kopersand (1993 - juni 2019)
Tidligere ejere
Tidligere Rederier
Tidligere Ruter
Tidligere Hjemsteder
Tidligere Flag
Tidligere Kaldesignal
Tidligere MMSI
Gudmor
Søsterskibe
Bestilt
25/06/1993
Første Stål Skåret
Kølstrakt
10/07/1990
Søsat
17/03/1991
Prøvetur
Prøvetur
Leveret
20/10/1993
Døbt
Døbt Sted
Jomfrurejse
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter
Horn

Næste Post

Forrige Post

Efterlad en Kommentar

© 2021 Nicolaj D. Jepsen Photo