Nicolaj D. Jepsen Photo

Maritime Billeder & Data

LOLA 1 – IMO 6721151 i Korsør d. 10/02-2020

LOLA 1 – IMO 6721151 i Korsør d. 10/02-2020, et noget mindre cementskib end Kongsdal og Norden.

Navn: LOLA 1
IMO: 6721151
Byggeår: 1967
Kaldesignal: J8XH6
Længde: 55 m.
Brede: 9 m.
Dybgang: 4,2 m.
Flag: St Vincent & Grenadines
Værft: ORENS MEKANISKE VERKSTED- TRONDHEIM, Norway
Tonnage: BRT 624
Ejer: LOLA 1 AS
Rederi: BULK LOADERS AS

Hoveddata

Billede

null

IMO
6721151
MMSI
375219000
ENI
Kaldesignal
J8XH6
Hjemhavn
Kingstown
Pennant
Egenskab
Klasse
Byggeår
1967
Byggepris
Stenfiskernummer
Kontrolnummer
Havnekending Nr.
Register
VCT
Ophugget

Dimensioner

Længde
55meter
LOA
55meter
Bredde
0
Bredde Ext.
9meter
Højde
0
Dybgang
4.4meter
Dybde
0
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Bredde Brovinger
0
Servicefart
8.9knob
Fribord
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
0
Deplacement
0
Rækkevidde
0

Skrog

Værft
ORENS MEKANISKE VERKSTED - TRONDHEIM, NO
Skrog nr.
40
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
GRENAA MOTORFABRIK Engine Cylinders: 6 Engine Power: 662 kw
Effekt
662KW
HK
Design Max Hastighed
11.8knob
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstofforbrug
0
Propeller
Propeller Type
Bovpropeller
Bovproller Effekt
Hækpropeller
Hækpropeller effekt
0
Ror
Stabilisator
Generatorer
Nødgenerator
Kedler
Kedler Type
Landstrøm
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Tovværk
Tovender

Management

Rederi

BULK LOADERS AS

Rederi IMO
Ejer

LOLA 1 AS

Ejer IMO
Klassifikations selskab
Polish Register of Shipping (IACS)
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Forsikrings selskab
Assuranceforeningen Skuld - Norway
Station

Kapacitet

Dødvægt
838tons
Bruttotonnage
624tons
Nettotonnage
0
Displacement
0
Lastrum
Containere TEU
Container 14mt
Kølecontainere
Gods kapacitet
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Sæder
Kahytter med balkon
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
Trailere
Lanemeter
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Lighters
Rute

Tanke

Tank Kapacitet
Balasttanke
0
Balasttanke
0
Brændstoftanke
0
Brændstoftanke
0
Smøreolie
0
Smøreolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Frisk Vand
0
Frisk vand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0

Udstyr

Udstyr
Radar
Strømforsyning
Elevator
Swimmingpool
Spabad
Solarium
Restauranter
Barer
Tender
Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Redningsveste
0
Hoved Slæbewire
Ben
Ben Længde
0

Historik

Tidligere navne
Ramlo (juli 1967 - januar 1975) Bakketun (januar 1975 - januar 1989) Franzefoss (januar 1989 - september 1999) Randefoss (september 1999 - januar 2005) Lola 1 (januar 2005 - )
Tidligere ejere
Tidligere Rederier
Tidligere Ruter
Tidligere Hjemsteder
Tidligere Flag
Tidligere Kaldesignal
Tidligere MMSI
Gudmor
Søsterskibe
Bestilt
Første Stål Skåret
Kølstrakt
Søsat
Prøvetur
Prøvetur
Leveret
Døbt
Døbt Sted
Jomfrurejse
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
1989 - Konverteret fra fragtskib til cementskib.
Noter
Horn

Næste Post

Forrige Post

Efterlad en Kommentar

© 2021 Nicolaj D. Jepsen Photo