Nicolaj D. Jepsen Photo

Maritime Billeder & Data

MONACO MÆRSK – IMO 9778832 i Storebælt d. 29/9-2019

MONACO MÆRSK – IMO 9778832 i Storebælt d. 29/9-2019
På vej fra Baltiysk til Gøteborg.

Navn: MONACO MÆRSK
IMO: 9778832
Byggeår: 2017
Kaldesignal: OWNL2
Længde: 399 m.
Brede: 58 m.
Dybgang: 12,3 m.
Flag: Danmark
Værft: DAEWOO SHIPBUILDING & MARINE ENGINEERING, GEOJE, Korea
Byggenr.: 4306
Tonnage: BRT 214286
TEU:20568
Ejer: MAERSK LINE A/S
Rederi: MAERSK LINE A/S

Hoveddata

Billede

null

IMO
9778832
MMSI
219863000
ENI
Kaldesignal
OWNL2
Hjemhavn
København
Pennant
Egenskab
Ultra Large (ULxx)
Klasse
Mærsk Triple E class (2nd Generatation)
Byggeår
2017
Byggepris
Stenfiskernummer
Kontrolnummer
D 4763
Havnekending Nr.
Register
DIS
Ophugget

Dimensioner

Længde
378.5meter
LOA
399meter
Bredde
58.6meter
Højde
0
Dybgang
17.8meter
Dybde
0
Servicefart
14.4knob
Fribord

Skrog

Værft
DAEWOO SHIPBUILDING & MARINE ENGINEERING CO., LTD. - 3370 GEOJEDAERO, GEOJE-SI, GYEONGSANGNAM-DO, 656-714 KR
Skrog nr.
4306
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Design

Maskine

Beskrivelse
Machinery Overview 2 oil engines driving 2 FP propellers at 71 rpm Total Power: Mcr 62,000kW (84,296hp) Service Speed: 18.50kts Prime Mover Detail Design: MAN-B&W, Engine Builder: Doosan Engine Co Ltd - South Korea 2 x 7G80ME-C9, 2 Stroke, Single Acting, In-Line (Vertical) 7 Cy. 800 x 3720, Mcr: 31,000 kW (42,148 hp) at 71 rpm Auxiliary Generators Aux Generator: 2 x 2,000 kW a.c., 1 x 4,600kW a.c., 2 x 3,840 kW a.c., 2 x 2,880 kW a.c. Bunkers Fuel:Capacity - Distillate Fuel: 515 cu m, Residual Fuel: 14,388 cu m Thrusters Thrusters: 2 Tunnel thruster (f)
Effekt
62000KW
HK
Design Max Hastighed
18.5knob
Drivmiddel
Olie
Stabilisator
Landstrøm
Master
Sejl
Tovværk
Tovender

Management

Ejer

MÆRSK A/S

Rederi

MÆRSK A/S

Klassifikations selskab
American Bureau of Shipping (IACS)
Forsikrings selskab
Standard P&I Club per Charles Taylor & Co
Station

Kapacitet

Dødvægt
190326tons
Bruttotonnage
214286tons
Nettotonnage
0
Containere TEU
20568
Container 14mt
13500
Kølecontainere
1000
Gods kapacitet
Udstyr
Pæletræk
0
Person kapacitet
34
Besætning
Passagerer
Elever
Dæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Biler
Trailere
Lanemeter
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Rute

Tanke

Tank Kapacitet
Diesel Oil Capacity Volume(CuM): 515.20 Weight(Tonnes): 463.68 Fresh Water Capacity Volume(CuM): 895.70 Weight(Tonnes): 895.70 Fuel Oil Capacity Volume(CuM): 14378.30 Weight(Tonnes): 14309.03 Ballast Capacity Volume(CuM): 63868.80 Weight(Tonnes): 65465.52 Lube Oil Capacity Volume(CuM): 579.50 Weight(Tonnes): 521.55
Balasttanke
0
Brændstoftanke
0

Udstyr

Ankerkæde længde
0
Ankerkæde diameter
0
Kraner

Historik

Tidligere navne
Tidligere ejere
Tidligere Rederier
Tidligere Ruter
Tidligere Hjemsteder
Tidligere Flag
Tidligere Kaldesignal
Gudmor
Søsterskibe

Mumbai Mærsk (9780471), Munich Mærsk (9778806), Manchester Mærsk (9780445), Moscow Mærsk (9778818), Manila Mærsk (9780469), Maastricht Mærsk (9780483), Murcia Mærsk (9780457), Milan Mærsk (9778820), Madrid Mærsk (9778791), Marseille Mærsk (9778844)

Bestilt
Første Stål Skåret
14. oktober 2015
Kølstrakt
26. november 2015
Søsat
17. juni 2020
Prøvetur
Leveret
30. oktober 2017
Døbt
Døbt Sted
Jomfrurejse
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter

Næste Post

Forrige Post

Efterlad en Kommentar

© 2020 Nicolaj D. Jepsen Photo

Du kan ikke kopiere indhold fra denne side. Har du brug for billeder, kan du kontakte mig via Kontakt formularen, som findes øverst til højre.