Nicolaj D. Jepsen Photo

Maritime Billeder & Data

MSC SAMAR – IMO 9839442 i Storebælt d. 25/12-2019

MSC SAMAR – IMO 9839442 i Storebælt d. 25/12-2019, på vej fra Gdansk til Bremerhaven. Hun er aktuelt verdens største containerskib.

Navn: MSC SAMAR
IMO: 9839442
Byggeår: 2019
Kaldesignal: 3FKE9
Længde: 400 m.
Brede: 62 m.
Dybgang: 13 m.
Flag: Panama
Værft: Samsung, Koje, Korea
Byggenr.: 2249
Tonnage: BRT 210000
TEU: 23756
Ejer: SEA 61 LEASING CO LTD
Rederi: MSC MEDITERRANEAN SHIPPING CO

Hoveddata

Billede

null

IMO
9839442
MMSI
371047000
ENI
Kaldesignal
3FKE9
Hjemhavn
Panama
Pennant
Egenskab
Ultra Large (ULxx)
Klasse
Byggeår
2019
Byggepris
Stenfiskernummer
Kontrolnummer
Havnekending Nr.
Register
PAN
Ophugget

Dimensioner

Længde
383.47meter
LOA
399.9meter
Bredde
0
Bredde Ext.
61.5meter
Højde
0
Dybgang
16.5meter
Dybde
0
Loadline længde
0
Loadline Bredde
0
Bredde Brovinger
0
Servicefart
13.8knob
Fribord
Stævn udhæng
0
Agter udhæng
0
Bulb Længde
0
Frihøjde Vogndæk
0
Deplacement
0
Rækkevidde
0

Skrog

Værft
Samsung Heavy Industries Co. Ltd., Koje
Skrog nr.
2249
Værft Skroget
Skrog nr. / Skrogværft
Skrogform
Skrog konstruktion
Skot
Gennemgående Dæk
Dæk delvise
Dæk Total
Design
Isbrydende Kapacitet
0

Maskine

Beskrivelse
Auxiliary boiler, exhaust gas heated 1SOL (No.1 G/E Economizer) (No.1 G/E) Kangrim Heavy Industries Co.,Ltd. Propeller shaft arrangement Auxiliary boiler, oil/gas fired Aux. boiler KangRim Intermediate shaft 1ACI Shaft Propeller, mono-block Propeller, mono-block MMG Manoeuvring thruster, tunnel KT-255B5 Kawasaki Heavy Industries Steering gear YDFT-1250-4 Auxiliary boiler, exhaust gas heated 2SIL (No.2 G/E Economizer) (No.2 G/E) Kangrim Heavy Industries Co.,Ltd. Emergency generator engine AD222TIS DOOSAN INFRACORE Main generator engine 4APO (No.4 DG) 9L32/40CD MAN Energy Solutions SE Auxiliary boiler, exhaust gas heated (Exh. gas boiler) EA45013 Kangrim Main generator engine 5APO (No.5 DG) 6L32/40CD MAN Energy Solutions SE Manoeuvring thruster electric power unit Electric power unit Propulsion engine 11G95ME-C MAN Diesel & Turbo, Filial of MAN Diesel & Turbo SE, Tyskland Main generator engine 3API (No.3 DG) 9L32/40CD MAN Energy Solutions SE Main generator engine 2ASI (No.2 DG) 9L32/40CD MAN Energy Solutions SE Main generator engine 1ASO (No.1 DG) 6L32/40CD MAN Energy Solutions SE Intermediate shaft 1FCI Shaft
Effekt
HK
Design Max Hastighed
24.4knob
Maskine Bygge dato
Drivmiddel
Olie
Brændstofforbrug
0
Propeller
Propeller Type
Bovpropeller
Bovproller Effekt
Hækpropeller
Hækpropeller effekt
0
Ror
Stabilisator
Generatorer
Nødgenerator
Kedler
Kedler Type
Landstrøm
Master
Mastehøjde
0
Sejl
Sejl Areal
0
Tovværk
Tovender

Management

Rederi

MSC MEDITERRANEAN SHIPPING CO

Rederi IMO
Ejer

Sea 61 Leasing Co Ltd

Ejer IMO
Klassifikations selskab
DNV GL (IACS)
DNV GL id
Lloys's
BV Reg
RI
ABS
CRS
RS
CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
Forsikrings selskab
North of England P&I Association
Station

Kapacitet

Dødvægt
228149tons
Bruttotonnage
232618tons
Nettotonnage
0
Displacement
0
Lastrum
Containere TEU
23756
Container 14mt
Kølecontainere
Gods kapacitet
Pæletræk
0
Person kapacitet
Besætning
Passagerer
Crew / Pax-forhold
Elever
Dæk
Kahytter
Dæk med kahytter
Køjer
Sæder
Kahytter med balkon
Kahytter Typer
Kahyts størrelse
Kahytter Besætning
Beskrivelse
Biler
Trailere
Lanemeter
Jernbanespor
Jernbanespor længde
0
Lighters
Rute

Tanke

Tank Kapacitet
Balasttanke
61002.9m3
Balasttanke
0
Brændstoftanke
0
Brændstoftanke
0
Smøreolie
0
Smøreolie
0
Dieselolie
0
Dieselolie
0
Frisk Vand
0
Frisk vand
0
Kloak Grå
0
Kloak Sort
0
Urin
0
Behandlet Vand
0

Udstyr

Udstyr
Radar
Strømforsyning
Elevator
Swimmingpool
Spabad
Solarium
Restauranter
Barer
Tender
Ankerkæde længde
770meter
Ankerkæde diameter
147
Karakter af ankerkæder
Anker total vægt
0
Ankre
Kraner
Redningsbåde
Redningsbåde type
Redningsflåder
0
Redningsveste
0
Hoved Slæbewire
Ben
Ben Længde
0

Historik

Tidligere navne
Tidligere ejere
Tidligere Rederier
Tidligere Ruter
Tidligere Hjemsteder
Tidligere Flag
Tidligere Kaldesignal
Tidligere MMSI
Gudmor
Søsterskibe
Bestilt
25/09/2017
Første Stål Skåret
Kølstrakt
25/12/2015
Søsat
13/04/2019
Prøvetur
Prøvetur
Leveret
31/07/2019
Døbt
Døbt Sted
Jomfrurejse
Udgået
Renoveret
Hændelser og særlige begivenheder
Noter
Horn

Næste Post

Forrige Post

Efterlad en Kommentar

© 2021 Nicolaj D. Jepsen Photo