NUNAVIK – IMO 9673850 i Kalundborg d. 21/05-2020, Nunavik er en isbrydende bulk carrier, som kan klarer 3 kn. i 1,5 meter tyk is.
Navn: NUNAVIK
IMO: 9673850
Byggeår: 2014
Kaldesignal: V7CK9
Længde: 178 m.
Brede: 27 m.
Dybgang: 8 m.
Flag: Marshall-øerne
Værft: JMU TSU SHIPYARD, JAPAN
Byggenr.: 204
Tonnage: BRT 22622
Ejer: FEDERAL HUDSON LTD
Rederi: FEDNAV LTD
Hoveddata
- Navn
- Nunavik
- IMO
- 9673850
- MMSI
- 538005278
- ENI
- Kaldesignal
- V7CK9
- Flag
- Marshall-øerne
- Hjemhavn
- Majuro
- Pennant
- Type
- Bulk Carrier
- Egenskab
- Handymax Ice Class 1A-1C
- Klasse
- Service Status
- Idrift
- Byggeår
- 2014
- Byggepris
- Stenfiskernummer
- Kontrolnummer
- Havnekending Nr.
- Register
- MHL
- AIS klasse
- Ophugget
Dimensioner
- Længde
- 178meter
- LOA
- 188.8meter
- Bredde
- 0
- Bredde Ext.
- 27meter
- Højde
- 15.4meter
- Dybgang
- 10meter
- Dybde
- 15.7meter
- Loadline længde
- 0
- Loadline Bredde
- 0
- Bredde Brovinger
- 0
- Servicefart
- 11.7knob
- Fribord
- Stævn udhæng
- 0
- Agter udhæng
- 0
- Bulb Længde
- 0
- Frihøjde Vogndæk
- 0
- Deplacement
- 0
- Rækkevidde
- 0
Skrog
- Værft
- Japan Marine United Corporation, Tsu Shipyard, Japan
- Skrog nr.
- 204
- Værft Skroget
- Skrog nr. / Skrogværft
- Skrog Materiale
- Stål
- Skrogform
- Strukturel designtype
- Enkeltskrog
- Skrog konstruktion
- Skot
- Gennemgående Dæk
- Dæk delvise
- Dæk Total
- Design
- Isklasse
- Isbrydende Kapacitet
- 0
- Bulbstævn
Maskine
- Beskrivelse
- Propulsion engine * 1 x Hitachi-MAN B&W 7S70ME-C8.2 * 22,100 kW ---------------- Aux. engines: * Main generator engine: - 3 x 6L23/30H built by MAN Diesel & Turbo SE * Emergency generator engine: - 1 x D9 Scania CV AB, Industrial & Marine Engines --------------- Steam pipping stem: * Auxiliary boiler, composite: OVS2 * Auxiliary boiler, oil/gas fired: OVS1 -------------- Propeller: 1 x 202XF5/4D-B controllable pitch Rolls-Royce, mounted within a steel nozzle --------------- Ruder: 1
- Effekt
- 22100KW
- HK
- Design Max Hastighed
- 15knob
- Maskine Bygge dato
- Drivmiddel
- Olie
- Brændstofforbrug
- 0
- Propeller
- Propeller Type
- Bovpropeller
- Bovproller Effekt
- Hækpropeller
- Hækpropeller effekt
- 0
- Ror
- Stabilisator
- Generatorer
- Nødgenerator
- Kedler
- Kedler Type
- Landstrøm
- Master
- Mastehøjde
- 0
- Sejl
- Sejl Areal
- 0
- Tovværk
- Tovender
Management
- Rederi
- Rederi IMO
- Ejer
- Ejer IMO
- Klassifikations selskab
- DNV GL (IACS)
- DNV GL id
- Lloys's
- BV Reg
- RI
- ABS
- CRS
- RS
- CHINA CLASSIFICATION SOCIETY
- Nippon Kaiji Kyokai (IACS)
- Forsikrings selskab
- UK P&I Club
- Station
Kapacitet
- Dødvægt
- 31754tons
- Bruttotonnage
- 22622tons
- Nettotonnage
- 8841tons
- Displacement
- 0
- Lastrum
- Containere TEU
- Container 14mt
- Kølecontainere
- Gods kapacitet
- Lastrum Nr.: Korn (m3) * nr 1 - 5504 * nr 2 - 6403 * nr 3 - 7454 * nr 4 - 5739 * nr 5 - 5118 * Total - 30218
- Pæletræk
- 0
- Person kapacitet
- 30
- Besætning
- Passagerer
- Crew / Pax-forhold
- Elever
- Dæk
- Kahytter
- Dæk med kahytter
- Køjer
- Sæder
- Kahytter med balkon
- Kahytter Typer
- Kahyts størrelse
- Kahytter Besætning
- Beskrivelse
- Biler
- Trailere
- Lanemeter
- Jernbanespor
- Jernbanespor længde
- 0
- Lighters
- Rute
Tanke
- Tank Kapacitet
- * Ballast capacity: 186452 m3 * Bunker tank capacities in m3 (IFO): 2,020.00 * Bunker tank capacities in m3 (MDO): 2,273.00
- Balasttanke
- 186452m3
- Balasttanke
- 0
- Brændstoftanke
- 2273m3
- Brændstoftanke
- 0
- Smøreolie
- 0
- Smøreolie
- 0
- Dieselolie
- 0
- Dieselolie
- 0
- Frisk Vand
- 0
- Frisk vand
- 0
- Kloak Grå
- 0
- Kloak Sort
- 0
- Urin
- 0
- Behandlet Vand
- 0
Udstyr
- Udstyr
- Cranes: - 2 x 30 mT SWL - 1 x 50 mT SWL * Cranes Type: electro - hydraulic
- Radar
- Strømforsyning
- Elevator
- Swimmingpool
- Spabad
- Solarium
- Restauranter
- Barer
- Tender
- Ankerkæde længde
- 605meter
- Ankerkæde diameter
- 66
- Karakter af ankerkæder
- Anker total vægt
- 0
- Ankre
- Kraner
- Redningsbåde
- Redningsbåde type
- Redningsflåder
- 0
- Redningsveste
- 0
- Hoved Slæbewire
- Ben
- Ben Længde
- 0
Historik
- Tidligere navne
- Tidligere ejere
- Tidligere Rederier
- Tidligere Ruter
- Tidligere Hjemsteder
- Tidligere Flag
- Tidligere Kaldesignal
- Tidligere MMSI
- Gudmor
- Søsterskibe
- Bestilt
- 31/07/2012
- Første Stål Skåret
- Kølstrakt
- 19/07/2013
- Søsat
- 29/09/2013
- Prøvetur
- Prøvetur
- Leveret
- 30/01/2014
- Døbt
- Døbt Sted
- Jomfrurejse
- Udgået
- Renoveret
- Hændelser og særlige begivenheder
- Noter
- Horn